MANAGEMENT SUPPORT
Het leiden van welk restaurant of cateringbedrijf dan ook,
is een complexe aangelegenheid.
Er is de aanvoer van producten, de controle op kwaliteit,
het strikt navolgen van wetgeving in verband met veiligheid en hygiëne, de HACCP-normen,
er is de externe communicatie met klant en leverancier,
er is de interne communicatie met de equipe die instaat voor de dagdagelijkse workflow.
Wat zijn mogelijkheden en kansen voor specifiek managementsupport
van de leidinggevende?
Hoe wordt het management een troef naar kwaliteit en efficiëntie?
Hoe pak je timemanagement aan?
Hoe bouw je een netwerk op? Hoe investeer je in externe communicatie? Wat zijn valkuilen?
Mijn leven kreeg kleur door management.
Communicatie is voor mij altijd een belangrijk punt geweest,
zowel intern als extern.
Als manager van equipes die soms meer dan tweehonderd personeelsleden tellen,
ga je zien hoe belangrijk duidelijke afspraken zijn.
Als manager is het opdracht de capaciteit van jouw equipe te matchen
met de wens van de klant, en altijd zorgen voor kwaliteit aan tafel.
Als culinair designer, als chef, als organisator en door mijn contactvaardigheid
kan ik deze expertise op anderen overbrengen.